سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

اس ام اس زیبا

ﺍﮔﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺷﺪﯼ ﮐﺴﯽ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﺩ !
ﻧﺎﺯﺕ ﺭﺍ ...
ﺑﺎﻧﯿﺎﺯﺵ ...
ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻧﮑﻦ
-
-
-
من یه دختر رنگی رنگی ام ...
با یه عــالـمـــه فانتزی ...
کُلـــــی رویای صورتی ...
لوسم و احساساتی ...
پرو ولی مهربون ...
قرتـــی اما "خـــــانـــــوم" ....
عــاااااشـق خنده های از ته دل ...
عاشق خیس شدن زیر بارون ...
عاشق غیرتی شدنه آقامون ^_^
-
-
-
من مغرورم‏!‏
رقیب ببینم نمیجنگم..
پا روی عشق واحساس میذارم
و میدان راخالی میکنم...
‏"آهویی‏"‏ که به‏"‏ کفتار‏"‏ چشمک بزنه...
لیاقت نداره...
زیرسایه "شیر‏"‏ زندگی کنه....
-
-
-
دیالوگ ماندگار حشمت فردوس در سریال ستایش2 : 
بیبیـــن ! اگه همه ی نابیناهای دنیا هم بینا بشن بازم دو نفر نابینا میمونن؛ یکی تو که نمیبینی چقد دوسِت دارم، یکی ام من که سَوایِ تو کس دیگه ای رو نمیبینم. افتاد؟؟؟؟
-
-
-
دختر خانما توجه کنن:

من ساعتی 150 هزار تومن میگیرم میام خواستگاریتون،
شما هم رد کنین تا اعتبارتون توی خانواده و فامیل بره بالا،
( گل و شیرینی هم با خودتونه، گفته باشم)
فقط بالا غیرتا رد کنید شر نشه واسمون
-
-
-
ـچـﻪ ﮐـﻪ ﺑـﻮﺩﻡ ﻧـﻘـﺎﺷـﯽ ﻣـﯿـﮑـﺸـﯿـﺪﻡ
ﺑـﺰﺭﮔـﺘـﺮ ﺷـﺪﻡ ﺍﺯ ﻫـﯿـﺠـﺎﻥ ﺟـﯿـﻎ ﻣـﯿـﮑـﺸـﯿـﺪﻡ
ﻓـﻬـﻤـﯿـﺪﻡ ﭼـﻪ ﺧـﺒـﺮﻩ ﺩﻭﺭ ﻭ ﺑـﺮﻡ ، ﺩﺭﺩ ﮐـﺸـﯿـﺪﻡ
حـﺎﻻ ﺩﯾـﮕـﻪ ﻧـﻪ ﺩﺭﺩ ﻣـﯿـﮑـﺸـﻢ ﻧــﻪ ﺟـﯿـﻎ ﻧـﻪ ﻧـﻘــﺎﺷـﯽ !!!
قـلـیـون مـیـکـشـم...قـلــیـون !!!
-
-
-
ﮐﺴــــﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ...
ﺣﺘــــــﯽ ﺗﻮﯼ ﺍﻭﺝِ ﺍﺧـــــــﺘﻼﻑ
ﻧﻪ ﻣــــــــﯿﺮﻩ ﻧﻪ ﻣﯿــﺬﺍﺭﻩ ﮐﻪ ﺑـــــــﺮﯼ ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد