سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

درخواست برای نخریدن آجیل عید نوروز 92 حمایت از خریداران

اگر 15 میلیون خانواده بطور متوسط 100 هزار تومن توی جیب دلالای آجیل بکنن، همین یک قلم میشه 1500 میلیارد تومن!!! پولی که بلافاصله میره توی یک مسیر دیگه
سلام هموطن
مطالعه این متن، وقت زیادی از شما نمی گیرد. لطفا تا انتها بخوانید:
همه ماها خوب میدونیم که اصلاً اوضاع خوبی توی کشور جریان نداره . قصد نداریم کسی رو
ادامه مطلب ...

خرید نیم ست تیتانیوم - حریم سلطان),خریدنیم ست حریم سلطان

نیم ست تیتانیوم حریم سلطان

شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز

نیم ست فوق العاده زیبا و پر طرفدار

خود را با مد فصل جدید هماهنگ کنید

طراحی تحسین بر انگیز، ظرافت خیره کننده

تفاوت شما در انتخاب های شماست

بسیار شیک و پر طرفدار

ساخت کشور ترکیه

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

در بسته بندی اورجینال و شکیل

برای اولین بار در ایران با قیمتی استثنایی


قیمت : 38000 تومان

 

ادامه مطلب ...

اینترنت در سال ۲۰۱۲ از نگاه اعداد و ارقام

طی هر سال در دنیا و همچنین اینترنت آن قدر اتفاقات ریز و درشت مهم به وقوع می پیوندد که جمع آوری همه آنها در یک مطلب کاری ناممکن است. در اینجا تنها قصد داریم نگاهی مختصر به اینترنت سال ۲۰۱۲ از نگاه موسسه مانیتور اینترنت pingdom داشته باشیم.

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه زیبا-پیامک عاشقانه بهمن 92- اس ام اس های جدید

هیچ میدانی ؟ تا تو در آغـوش من گل نکنی‌ این بهار ، بهار نمی‌‌شود

 

 

جاگذاشته ام دلی هرکه یافت مژدگانی اش تمام  “زندگی ام”

 

برو ای خوب من، هم بغض دریا شو ، خداحافظ / برو با بی کسی هایت هم آوا شو ، خداحافظ / تو را با من نمی خواهم که “ما” معنا کنم دیگر / برو با یک “من” دیگر بمان “ما” شو، خداحافظ

 

لباس هایم که تنگ می شد می بخشیدم به این و آن ولی دل تنگم را ، حالا چه کسی می خواهد !؟

 

دلم برای سادگی ام میسوزد وقتی دستانت را برایم مشت میکنی میپرسی: گل یا پوچ ؟ در دلم میگویم : دستهای تو

 

عطرهای خوب ، شیشه خالی شان هم بعد سال ها هنوز عطر می دهد درست مثل جای خالی تو

 

عشق تصمیم نیست ، یک احساس است اگر ما میتونستیم تصمیم بگیریم که چه کسی را دوست داشته باشیم بعد از آن یک زندگی بسیار ساده و معمولی داریم و از زندگی عاشقانه و جادویی سهمی نمیبریم

قیمت خودرو اسفند 93, وضعیت قیمت خودرو, بررسی قیمت بهمن 93, قیم,


دیروز مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را ابلاغ کردند. بند پایانی و بیست و سوم این ابلاغیه، عبارت است از ...



 1391

ادامه مطلب ...

اعترافات خنده دار

اعتراف های تکان دهنده خنده دار (2)
 
اعتراف میکنم بچه که بودم یه بار با آجر زدم تو سر یکی از بچه های اقوام , تا ببینم دور سرش از اون ستاره ها و پرنده ها می چرخه یا نه!!!!! تازه هی چند بارم پشت سر هم این کار و کردم , چون هر چی می زدم اتفاقی نمی افتاد!!!!

ادامه مطلب ...

قیــمت یه روز زنــدگی چنـده؟

قیــمت یه روز زنــدگی چنـده؟



راستی؛ هیچ وقت از خودت پرسیدی قیمت یه روز زندگی چنده؟
تموم روز رو کار می کنیم و آخرشم از زمین و زمان شاکی هستیم که از زندگی خیری ندیدیم

ادامه مطلب ...

دلتو بگیر و بخند

لحظه ورود مراقبین امتحانات به سالن !


ادامه مطلب ...