سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

اس ام اس یه وقت زشت نباشه

یه وقت زشت نباشه تا معروف میشیم زارتی میریم خواننده میشیم

-
-
-
میگما یه وقت زشت نباشه ما بچمون سه ماهشه هنوز فیسبوک نداره!

اگه زشته بگینها

لایک =چرا خیلی زشته
-
-
-
یه وقت زشت نباشه این دوست من هر وقت میره سوپر مارکت میگه ببخشید این پاستیل 200 تومنی ها چنده؟........................فکر کنم مخش اشکال داره تازه بهشم میگی باز همونه.
پست اولمه حمایت حمایت!!!!!
-
-
-
یه وقت زشت نباشه من آثار باستانی های تموم شهرای ایران را چندین بار دیدم ولی هنوز آثارباستانی های شهر خودمو ندیدم
-
-
-
مـــیگــم یــوخ زشــت نــبـآشـــه طــوری دســ خــطــم افـــتضــاحــه کــ هــر کـی از رآه میــرسه بــآ یــقیــن میــگــه : رشــتت تــجــربــیـه
^_^
-
-
-
یه وقت زشت نباشه من هنوز گوشی نوکیای قدیمیمو دارم اونوخ بعضیا دغدشون اینه ک گوشی اپل 6 کی وارد بازار میشه
-
-
-
میگم یه وقت زشت نباشه....
.
،
.
همسر آیندمو میگم....:-) :-)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد