سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

اس ام اس جدید و عاشقانه

تا که از جانب معشوقه نباشد کششی..کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

 

فریاد مردمان همه از دست دشمن است….. فریاد من از دل نامهربان دوست

 

من رشته محبت خود از تو می بُرم ….. باشد گره خورد به تو نزدیکتر شوم

 

تفاوت بزرگی میان دوست نداشتن رفتار دیگری ، با دوست نداشتن خود او وجود دارد

 

یکی می پرسد : اندوه تو از چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟ برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست….
  

امروز را برای بیان عشق به عزیزانت غنیمت بشمار. شاید فردا احساسی باشد اما …عزیزی نباشد

به کدامین شهر نگاهت بخشم دل بی تابم را / تو تمنای دلی هر شب و هر خوابم را.

 

کاش بودم تک درختی در میان قلب تو ، تا وجودم ریشه میکرد از محبت های تو!

 

تو بشو  یاس قشنگ لحظه های بی قرارم ، من میشم زلال بارون تا کنار تو ببارم

 

عمر من غارت شد و غارتگر من دور شد ، من صبوری کردم و غارتگرم مغرور شد

 

امشب به قصه دل من گوش میکنی ، فردا مرا چو قصه فراموش میکنی

 

نامتو با عطر ستاره بر بالشی نویسم تا اسمان عشق بوی تو را داشته باشد

 

شبی گفتم به قلیانم که از جانم چه میخواهی؟ نوشت با خط دود خود ، به دردت می خورم گاهی ، تو بر من می نهی اتش ، که درد خود کنی تسکین ، من بیچاره می سوزم تو از حالم چه میدانی…؟!

 

شاید ان روز که رفتم یاد تنهایی کنی ، من همان تنهایی ام یادت نره یادم کنی

 
در فراغت اهنگ قلبم در غم است       بیصدا میخندم اما روزگارم در هم است

 

دل کندن اگر کار اسانی بود فرهاد به جای بیستون دل میکند

 

ما که گفتیم مال یاریم ، غیر دل چیزی نداریم ، بی شما خزون سردیم با شما End بهاریم


.

عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی ، عاشقانند که در این دایره سرگردانند .

 

میگند دل آدما اندازه مشتشونه ، پس چه جوری یه دنیا عشق ، یه دریا مهربانی تو دلت جا شده .

 

پرسید چون دوستم داری بهم احتیاج داری یا چون بهم احتیاج داری دوستم داری ، بهش گفتم چون دوست دارم بی نیازترین آدم روی زمینم .

 

کی دوست داره ؟ هیچکس ، کی فداته ؟ هیچکس ، کی واست میمیره ؟ هیچکس ، کی حیرونته ؟ هیچکس ، میدونی من کیم ؟ هیچکس .



اس ام اس عاشقانه هااااااااا


سکوتم صدای تو ، هوایم هوای تو ، دلتنگم برای تو ، تنهایم به یاد تو ، زندگیم فدای تو .

 

اندازه گریه گنجشک دوست دارم  ، هرچند گریه گنجشک کوچک به نظر میاد ، اما گنجشکا همراه اشکاشون زندگیشونو هم هدیه میکنند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد