سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

اس ام اس عاشقانه مهر و آبان 92

.میتوانم تپشهای قلبت رو شمارش کنم ….. چشمای بیقرارت هنوزم خیلی حرفها دارند که بزنند….
.
.
.
.
.

هستی…. آخه تو ، توی قلب منی… 


دردیده ى مانقش رخ دوست اگرنیست،یادش به دلم لحظه اى ازسینه جدانیست.درسینه ى 
بی کینه ى مانقش توجاریست،هرچندکه دردیده ی ماجاى توخالیست.


 

حماقت چیست...؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
این که من...
تو را...
با تمام بدیهایی که در حقم میکنی...!!
هنوز...
دوست دارم

 

 

 

مهربانیت را مرزی نیست
یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده

 

گاه باران همه ی دغدغه اش باران نیست،
گاه از غصه ی تنها شدنش می بارد.

 

 

بخاطربسپاردر تقویم رفاقت روزى بنام "فراموشی" وجود ندارد.


 

گرباغم دوریت نسازم چه کنم/بایادتوگرعشق نبازم چه کنم/چون در نظرم فقط تویی مایه ناز/گرمن به تو ننازم چه کنم...

 

 

 

آنچنان میل تو دارد دل من،
که اگر نامه رسان گرگ بیابان باشد،
قدمش میبوسم

 

 

 

این منم پنهانترین افسانه ی شبهای تو / آنکه در مهتاب باران شوق پیدایی نداشت
خواستم تا حرف خود را با غزل معنا کنم / زیر باران نگاهت شعر معنایی نداشت . . .

 

سراسر خواب من کابوس، کابوس / ندارم در شبم فانوس، فانوس
به دل آمد بگویم من تو را دوست / ولی لب وا نشد، افسوس، افسوس . . .

فرستنده : ماهون / ملایر
 

 

رها کردی چرا دست دلم را؟ / به خاک و خون کشیدی حاصلم را
مرا تو می‌کشی صدبار در روز / ولی من دوست دارم قاتلم را . . .

 

 

به باغم یاسمن بودی چه می‌شد؟ / عروس این چمن بودی چه می‌شد؟
چرا چون باد رفتی از کنارم؟ / همیشه مال من بودی چه می‌شد . . . ؟


 

دلم باغی پر از ریحان و گل بود / به روی رود عشقت مثل پل بود
نگاهم کردی و ویران شد این دل / مگر چشم تو از قوم مغول بود؟


 

اى کاش،گفته بودى عاشق دیگرى شده اى...
من خودم هم عاشق بودم،
دردت را درک میکردم.


 

دلم هواى تورامیکند،
میروم سراغ شعرهایم...
این روزهاخوب یادگرفته ام خودرابه کوچه على چپ بزنم...!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد