سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

اس ام اس عاشقانه نیمه دوم - پیامک

مساحت خلوتم را پر کن، عمودی یا افقی فرقی نمیکند، همین که ضلعی از چهار دیواری ام باشی کافیست!

.

.

.

دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست / در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست / با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم / بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست . . .

.


شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام / پابند تو و اسیر دامت شده ام / گویند کبوتری وفادار تر از طوقی نیست / طوقی صفتم ، جلد مرامت شده ام . . .

.

.

.

نقش چشمان خمارت،چه کشیدن دارد / سایه ساران دو زلفت، چه لمیدن دارد / آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه / حس مستی لبت طعم چشیدن دارد . . .

.

.

.

میگن دوره اربابی تموم شده… پس تو اهل کدوم تباری که ما هنوز غلامتیم !؟

.

.

.

انیشتن میگه:وقتى از رفیقت هیچ خبرى نیست خوشحال باش چون حتمآ حالش خوبه و همه چیزش روبراست که از یادش رفتى …

.

.

.

 

به این مدت ز دل دارم گلایه
ز دلدارم که دائم میزند اتش به لانه
به اتش افروختنش شکی ندارم
ولیکن ان بداند که دگر شاکی ندارد

.

.

.

 

از طرف اونی که تنهاست،تنها اومده،تنها میره،تنهاش میذارن، اما تنهات نمیذاره..

.

.

.

 

قسم به عشقمون قسم
همش برات دلواپسم
قرار نبود اینجوری شه
یهو بشی همه کسم
راستی چی شد؟
چجوری شد،
اینجوری عاشقت شدم؟
شاید میگم تقصیر توست
تا کم شه از جرم خودم

.

.

.

 

عـــــــــــشـــــــــــــــق
تنها کلمه ای که نمیشه توصیف کرد

.

.

.

 

” می ” ، پست و حرامست ولی تا که خورد! آنگه به چه مقدار و دگر با که خورد! ما مست نکردیم به جز با مردان، با لوطی و بامطرب و با همدردان! گفتم بنویسم که به یادت هستم،تا کور شوند اول وآخر
نامردان.

.

.

.

 

همه میگویند چشمانش رنگارنگ است
اما من میگویم
چشمانش عسلیست
نه برای رنگش
برای اینکه شیرین ترین لحظاتم
در چشمان او خاطره شده اند

.

.

.

 

چه زیبا حرف میزنی ؟ تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن ! از زاویه تو … آها دیدم ، از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع ! من و تو !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد