سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

مسیج های غمگین عاشقانه

وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی
گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم . . .
.
.
این روزها انگار آدمها، به دست هم پیر مى شوند نه به پاى هم….!!!!



به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است
بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایی است . . .
.
.
.
و چه لذتی است در تنهایی
باور نداری ؟
از خدا بپرس . . .
.
.
.
دست بر شانه هایم میزنی تا “تنهایی” م را بتکانی
به چه می اندیشی ؟ تکاندن برف از روی شانه آدم برفی
.
.
.
بوی دلتنگی میدهم…
حتی بهار هم پیله ی تنهایی ام را به روی پروانه هایش نمی گشاید . . .

.
.
.
سلامتی کسی که درونش می سوزه اما ترجیح می ده لب هاش رو بدوزه.

S M S L O V E

.
همیشه عکس نازت روبرویم، نگاه تو دلیل جست و جویم،چرا باید تمام حرف ها را،بدون تو به تصویرت بگویم؟

.

S M S L O V E

.تا<<خدا>>هست دل تنها نیست،اسیر لطف خدا باش که بی خدا زندگی هرگز زیبا نیست

.


.
دستهایم به آرزوهایم نرسید،آنهابسیار دورند ولی درخت سبزصبرم میگوید:امیدی هست،دعایی هست،خدایی هست

.

S M S L O V E

.
کاش میشد که نرفت کاش میشد که بمانیم و بسازیم خانه ای با دل و گل،صحبت از ماندن و بیزاری نیست،پای رفتن لنگ است

.

.
اینجا زمین است….ساعت به وقت انسانیت خواب است!عجب موجود سخت جانی است دل!هزار بار تنگ میشود و میشکند و میسوزد و میمیرد و باز هم میتپد

.

ز یادم نمیروی یادم نمیکنی یادت بخیر یار فراموشکار من

.

S M S L O V E

.
هر چه که هستی،از بودنت خرسند باش،چه باکسی چه بی کسی

.

S M S L O V E

.

چه باشه چه نباشه ، محبت سر جاشه / چه داری چه نداری ، تو عزیز روزگاری

.


.برای پیش تو بودن “بلیط” لازم نیست مرور قصه ی دل کافی ست

.

S M S L O V E

.خدایا این “قسمت” رو کجا فرستادی که هر وقت نوبت من میشه ، میگن “نیست” ؟

.


.نمیپرسی تو حالی از دل غمگین و بیمارم / ولی من هر کجا باشم ، خیالت را به سر دارم .

.S M S L O V E

.همه دردم این بود عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود

.

S M S L O V E

.مینویسم؛ “دوستت دارم” نگو تکراریست،شاید روزى نباشم که تکرارش کنم

.

.

تنهایی و دل تنگی هایتان را پیشفروش نکنید
فصلش که برسد به قیمت میخرند…
نظرات 1 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.kashmarpatogh.com

انگشتانم لای ورق های دیوان حافظ میرود .../ دستِ دلم میلرزد .../ اما به خواجه می سپارم تا امید را از دلم نگیرد .../ دلم میخواهد همیشه بگوید :/ یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور ...

آفرین به شما که همکاری میکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد