سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

اس ام اس و جملات به یاد بودن

عجب رسمی ست رسم آدمیزاد / که دور افتاده را کم میکنند یاد
که دور افتاده حکم مرده دارد / که خاک مرده را کی میبرد باد . . .

 

 

 

اگر آرامش قلب دوست در این است که بداند که دوستش بیاد اوست ، بدان که بیادت هستم . . .

 

 

 

 

 

شاید با هم بودن سخت تکرار شود اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد . . .



 


وجودت را بر ماندگارترین ستون خوبیها مینگارم تا بدانی یادت برایم همیشه عزیز بوده و تا همیشه عزیز خواهد ماند . . .

 

 

 

 

 

 

اگر پرسند آخرین نفست به یاد کیست ؟
گویم به یاد کسی که بی وفایی در ذاتش نیست . . .

 

 

 

 

 

من و یاد تو و یک سینه تنگ
شبی تار و سه‌تاری خسته آهنگ
کمی با چشمهایم مهربان باش
مزن ای دوست بر آیینه‌ات سنگ . . .

 

 

 

 

 

در قفس تنهاییم تنها یاد توست که مرا به اوج همه ی دوست داشتنها به پرواز در می آورد . . .

 

 

 

 

 

 

آن نازنین کجاست که یادم نمیکند / صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند
یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست / امشب به یاد کیست که یادم نمیکند

 

 

 

 

 

شاید با هم بودن سخت تکرار شود
اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد . . . .

 


 

 

 

 

تا زمین در گردش و تا آسمان در چرخش است / یاد یاران چون شما در قلب ما آرامش است . . .

 

 

 

 

 

 

آموخته ام کسی که یادم نکرد من یادش کنم شاید او تنهاتر از من باشد . . .

 

 

 

 

 

 

در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل
یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد . . .

 

 

 

 

 

مشترک پر مصرف ، چراغ یادت همیشه تو دل من روشنه ، حتی در ساعات اوج مصرف . . .

 

 

 

 

 

 

به وسعت قلب کوچکم به یادتم . شاید کم باشد !
اما قلب هرکسی تمام زندگی اوست . . .

 

 


 

 

 

باز هم از یاد تو ، شعله به پا خواسته / آتش سرخش ز نور ، قلب من آراسته
زردی روی مرا ، نیک تماشا نما / شمع وجود من از دوری تو کاسته

 

 

 

 

 

درشب فاصله ها ، خاطره ها مهمان من است
یاد تو روشنی کلبه ویران من است

 

 

 

 

 

بی هیچ دلیلی “ به یادت هستم “ تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد . . .

 

 

 

 

 

با وفا ! مهر تو اندر جان ماست
زندگی بی دوستی زندان ماست
کم بزن آتش دل بی تاب را
یاد خوبت روز و شب مهمان ماست . . .

 

 

 

 

 

گاهی مرا یاد کن . . .
من همانم که اگر ساعتی از من بی خبر بودی آسمان را به زمین می دوختی . . .

 

 

 

 

 

روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد ، اگر باران بند بیاید از این خانه می روم

 

 


 

 

من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهم
گر یاد کند مرا هر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا ندهم

نظرات 1 + ارسال نظر
elnaz جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:58 ب.ظ

[:S0خیلی قشنگ بودن مرسی24:]

قابل شما رو نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد