سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

پیامک امام زمان (عج)

لحظه لحظه بوى ظهور مى آید / عطر ناب گل حضور مى آید سبز مردى از قبیله عشق / ساده و سبز و صبور مى آید

&
و امام عصری و عصر جمعه های من این همه دلگیر!

گنهم چیست که در مرداب خویش افتاده ام گیر

&&&

دوست دارم که یک شب جمعه/ صبح گردد به رسم خوش عهدی

ناگهان بشنوم زسمت حجاز/ نغمه ی دلخوش انا المهدی

&&&


ما مست علوفه ایم، مردن بهتر / بی برگ و شکوفه ایم، مردن بهتر
از غیبت طولانی تان شد معلوم / ما مردم کوفه ایم، مردن بهتر

&&&

به یاد او همه غم ها ز سینه دور شود / دلم به رغم سیاهیش غرق نور شود
همیشه منتظرش بودم ای خدا مپسند / که بعد مردن ما جمعه ی ظهور شود

&&&

مسیر مسیح بهاران کجاست؟ / صفا گستر لاله زاران کجاست؟
رگ و ریشه لاله از هم گسست / گل اندیشه سربداران کجاست ؟

&&&

به تمنّای طلوع تو جهان چشم به راه  / به امید قدمت کون ومکان چشم به راه
رخ زیبای تو را یاسمن آینه به دست /  قدّ رعنای تو را سرو جوان چشم به راه

&&&

به دنبال تو می گردم نمی یابم نشانت را  / بگو باید کجا جویم مدار کهکشانت را
تمام جاده را رفتم، غباری از سواری نیست  / بیابان تا بیابان جسته ام ردّ نشانت را

&&&&

مرا با عشق خود درگیر کردی / به پایم با غمت زنجیر کردی
بدان دنیای بی تو هیچ باشد / دلم را از زمانه سیر کردی
تو با رفتن به پشت ابر ایّام / غروب جمعه را دلگیر کردی
یا اباصالح ادرکنی

&&&&

دلی دارم که رسوای جهان است / گرفتار بتی ابرو کمان است
نگاهم سوی طاووسی بهشتی است / که نامش مهدی صاحب الزمان است
به امید ظهورش

&&&

ای طبیب زخمهای بی قرار / ای قرار بی قراریها بیا
کس نمی فهمد زبان زخم را / ای دوای زخم کاریها بیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد