سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

اس ام اس عاشقانه دی ماه

بگذار تا بنوشمت ای چشمه شراب / بیمار خنده های توام؛ بیشتر بخند 



برو ادامه مطلب






زیباترین شب زمین ، شبِ پر از نگاه تو / دعای من برای تو ، خدای من پناه تو. 

 


++++++++++++++++++

عشق چیز عجیبی نیست ، عزیز دلم ! همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم ! 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

اگه ما کنار هم باشیم خوشیم ،

پس خوبه از هم جدا نشیم ..... من کنار تو ؛ تو کنار من

 پس نگاه به هر غریبه، قدغن !!!  

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

تمام بیچارگی زلیخا از روزی شروع شد که؛ یوسف را به غلامی قبول کردند.
بیچارگی من هم از روزی شروع شد که تو را دیدم. 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

تو تک ستاره منی منم اسیر بودنت / از ته دل داد میزنم؛ میمیرم از نبودنت 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

اندازه ی سر کبریت دلم برات تنگ شده ، کوچیکه ولی دنیا رو به آتیش میکشه!  

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

خاک پایت بوسه گاهم بود و بس / بر سر راهت نگاهم بود و بس / ای نگاهت تکیه گاه خستگی / عشق تو تنها گناهم بود و بس . 

 

+++++++++++++++++

یک عمر قفس بست مسیر نفسم را / حالا که دری هست مرا بال و پری نیست / حالا که مقدر شده آرام بگیرم / سیلاب مرا برده و از من اثری نیست / بگذار که درها همگی بسته بمانند / وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست . 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد