سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

اس ام اس های جدید اذر 90

وقتی برای موندنـت “فاصله ها” حَریص می شن
واسه یه لحظه بودنت ” ثانیه ها ” عــزیز می شن


برو ادامه مطلب


دلم خوش بود که یارم با وفا بود / کمی از زندگیش از آن ما بود

ولی افسوس که فکر ما غلط بود / که زنگ تفریحش احساس ما بود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
هرچند تنهایی را دوست ندارم ، اما دوست دارم در قلب تو تنهای تنها باشم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فروغ چشم پر آبم تو هستی / دلیل اینکه بیتابم تو هستی
اگرچه آدمی ناچیز هستم / خدا را شکر دنیایم تو هستی 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفته اند: روز محشر با کسی که دوستش داری محشور خواهی شد!
یعنی ما با هم! چقدر برای تموم شدن دنیا بی تابم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم تنگ است این شبها، یقین دارم که می دانی
صدای غربت من را از احساسم تو می خوانی
شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین
بیا ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لعنت به همه قانون های دنیا ، که در آن شکستنِ دل پیگردِ قانونی نـَدارد !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش در دهکده ی عشق فراوانی بود / توی بازار صداقت کمی ارزانی بود
کاش اگر گاه کمی لطف به هم میکردیم / مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پروانه پر ، گنجشک پر ، کلاغ پر…
دلم واسه دیدنت همیشه پر پر پر پر پر پر!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به سلامتی کسی که بهش زنگ میزی.....خوابه....ولی واسه این که دلت رو نشکنه میگه:خوب شد زنگ زدی....باید بیدار میشدم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من به هیچ دردی نمی خــورم
.............ایـن درد ها هستنــد که چپ و راستــ به من می خورند ..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پشت دیوار کج فاصله ها پنهانیم ، معنی غربت دل را به خدا میدانیم 
 گرچه دوریم ز هم با همه خاطره ها ، به امید خبری تازه ز هم میمانیم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من در تب عشق تو اسیرم ، بگذار که جان از تو بگیرم / یا با نفس تو زنده باشم یا اینکه به جای تو بمیرم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه “حالت چطوره؟”
و تو جواب میدی “خوبم!”
کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه: “میدونم خوب نیستی…”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دریا همیشه از من دلگیر است
چون بزرگی دل دوستانم را به رخ او میکشم 



برچسب ها:اس ام اس ،اس ام اس جدید ،اس ام اس اذر 90 ،اس ام اس جدید اذر 90 ،اس ام اس عاشقانه اذر 90 ،اس ام اس دی 90 ،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد