سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

اس ام ارسالی شما (بخش اول)

غضنفر چیست؟

فکرنکن زیادچیزی نیست !

.

.
ادامه مطلب

۰۹۱۱۹۷۹xx53

دورى ، عشق کوچک را از بین مى‌برد ولى‌ به عشق هاى بزرگ عظمت میدهد.

مثل باد ، کبریت را خاموش مى‌کند ولى شعله هاى آتش را شعله ورتر مى‌کند . . .

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

ماندنت رویا نبود،گفته بودى با تو مى مانم

ولى رفتى و گفتى که اینجا جا نبود

سالیان سال تنها مانده ام، شاید این رفتن سزاى ما نبود

من دعا کردم براى بازگشت ، دست هاى تو ولى بالا نبود . . .

.

.

.

۰۹۱۱۹۷۹xx53

به اندازه قشنگی چشمای ستایش،مردونگی طاهر

گیجی صابر،تحمل عاطى،پول حشمت فردوس مى‌خوامت

(افتاد!؟)

.

.

.

۰۹۳۶۵۹۰xx24

مشترک گرامی لطفا برای تبریک عید از واژه کامل عیدغدیرمبارک استفاده کنید

حیف نون اینا درحال پهن کردن سفره هفت سین هستند‎

.

.

.



۰۹۳۹۹۵۹xx00

کلاغها گرچه سیاهند و آوازشان خوش نیست

اما آنقدر باوفایند که شاخه های خشک درختان را درفصل سرد زمستان تنها نمی گذارند . . .

.

.

.

۰۹۳۶۲۱۲xx56

میدونی اوج رفاقت کجاس؟ رفیقت بگ*وزه بگی من بودم.!

.

.

.

۰۹۳۵۶۰۰xx17

ممنون خوبم ، تو چطورى؟

چه عجب یادى ازما کردى !؟

(طرح شرمنده سازى دوستان)

.

.

.

۰۹۳۹۵۰۷xx27

نفس را باتو میخواهم توکه ازنسل گلهایی ، سیاهی را مکن باور تو خود خورشید فردایی . . .

.

.

.

۰۹۳۹۸۶۹xx61

toye jadee ke entehash malom nist,piyade ya savare bodan farghi nemikone

ama age ye hamsafar dashte bashi ke tanhat nazare

bi enteha bodane jade arezot mishe!

.

.

.

0939869xx61

دوستان من،مثل گندمند! یعنی یک دنیابرکت ونعمت، نبودن شان،قحطی وگرسنگی است

ومن چه خوشبختم که خوشه های طلائی گندم دراطرافم موج میزند

مهربانى تان راقدر میدانم وآنرا در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد . . .

.

.

.

۰۹۱۹۸۶۲xx38

Salam

*

*

Keshundamet in payin ta khososi behet begam baram AZiZi…!

(taghdim be aziztarin kasam ke kheili dustesh daram)

.

.

.

0919862xx38

Close together or far apart , you’re forever in my heart…

چه نزدیکم باشی چه دور , همیشه در قلبمی…

.

.

.
09391736344جدیدترین اس ام اس های خنده دار و عاشقانه

.

.

0935500xx08

گفتمش دل میخری پرسیدبه چند/گفتمش دل مال توتنهابخند

خنده کردودل زدست من ربود/تابخودبازآمدم اورفته بود

دل زدستش روی خاک افتاده بود/جای پایش روی دل جامانده بود . . .

.

.

.

۰۹۳۷۰۴۲xx51

آخرین ویرایش شعرسعدی:

بجز قوم شوهر ، بنی آدم اعضای یکدیگرند !

.

.

.

۰۹۳۵۴۱۰xx70

برای خرید عشق هر کس هر چه داشت آورد، دیوانه هیچ نداشت گریست

گمان کردم چون هیچ ندارد گریه می کند

اما هیچ کس ندانست که قیمت عشق اشک است

.

.

.

۰۹۱۵۷۲۱xx13

سخت است فهماندن چیزی بکسی که برای نفهمیدن آن مزد میگیرد!

.

.

.

۰۹۳۹۹۵۹xx00

“زن بودن”

هرتکه از وجودت را پیش مردی جاگذاشتن نیست

برای یک مرد ، باتمام وجودبودنه…

و

“مردبودن”

اثبات مردانگیت به تمام زنان عالم نیست

برای یک زن،کامل بودنه…

(صابر.ب ازساری)

.

.

.

۰۹۳۶۰۱۰xx23

امشب ای دل،مرا شب شادی است / درکف ما برات آزادی است

باب رحمت ز هر طرف شد باز / شب میلاد حضرت هادی است

.

.

.

۰۹۳۹۷۶۷xx59

آه..چه کردى بامن!

نمیدانى که ازدوریت چه میکشم!

چگونه در انتظارت دست به دعا نشسته ام!چه کنم؟

((نسرین جونم،بى‌تو زندگیم داغونه” دوست دارم”))

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

تو را در قلب شعرم مى گذارم ، بنام عشق آن را مى نگارم

تمام حرف من در شعر این بود ، تو را تا بى نهایت دوست دارم . . .

.

.

.

۰۹۱۱۹۵۹xx00

اینجا سرزمین واژه های وارونه است:

جایی که گنج, “جنگ” می شود

درمان, “نامرد” می شود

… قهقه , “هق هق” می شود

اما دزد همان “دزد” است

درد همان “درد”

و گرگ همان “گرگ

.

.

.
09391736344
جدیدترین اس ام اس های خنده دار و عاشقانه
.

.

.

0915702xx15

دعایم گرچه گیرا نیست ، دعایت میکنم هر دم ،

نمی دانم چه می خواهی ، از او خواهم برای تو : هرآنچه دردلت خواهی …

(پرنیان)

.

.

.

۰۹۱۵۷۰۲xx15

من به خود می بالم که در این عصر یخی عزیزی دارم که دلش آینه خورشیداست

(پرنیان)

.

.

.

۰۹۱۵۷۰۲xx15

دراین زمانه گرگهاهم افسردگی مفرط گرفتن،

به جای اینکه گوسفند بدزدند به نی چوپان گوش میدهندو گریه میکنند..

(پرنیان)

.

.

.

۰۹۱۵۷۰۲xx15

وقتی گفتی تا آخر دنیا دوست دارم تازه فهمیدم چرا میگن دنیا دو روزه

.

.

.

۰۹۱۵۸۶۰xx86

قوانین علم را بر هم زدی…

نبودنت وزن دارد: تهی،اما سنگین!

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

جدیدترین اس ام اس های خنده دار و عاشقانه

.

.

.

0914851xx77

تولدت مبارک. . .!

میدونم تولدت نیست ولى خوشحالم متولد شدی

تا تنها بهانه ی نفس کشیدنم بشی…

.

.

.

۰۹۱۵۷۳۲xx29

هنوز در به کوچه های خاطره ام.هنوز اسم تو مانده گوشه حنجره ام

هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو.در انحصار غم عشق در محاصره ام.

(ملک حسین اولیایی)

.

.

.

۰۹۳۵۷۸۲xx03

حمام آفتاب میگرفت…

وقتى خورشید در آسمان بود و باران میبارید!

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

پروانه پر،گنجشک پر،کلاغ پر…دلم واسه دیدنت همیشه پرپر!

.

.

.

۰۹۳۸۸۴۲xx41

به دریا بزن قایقت میشم حقیرم ولی لایقت میشم

عاشق شدن را بلد نیستم تو یادم بده عاشقت میشم . . .

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های خنده دار و عاشقانه
.

.

0938329xx60

حیف نون بایه دختره دوست میشه،دختره میگه من ایدزیم.

حیف نون میگه منم تبریزیم.دختره:منظورم اینه کهHIVدارم.

حیف نون :چه ربطی داره؟خوب منمGLXدارم!

.

.

.

۰۹۳۶۸۳۹xx45

تاتویی درخاطرم بادیگران بیگانه ام.

باخیالت همنشین با دوریت دیوانه ام . . . ؟

.

.

.

۰۹۱۳۲۴۰xx85

چینیهابه این میگویند “یک گونی پرازپول” امسال۴روزاستثنایی داریم

۱٫۱٫۱۱/۱٫۱۱٫۱۱/۱۱٫۱٫۱۱/۱۱٫۱۱٫۱۱

.علاوه بر این ماه اکتبر امسال۵ یکشنبه،۵دوشنبه،۵شنبه دارد

که این در هر۸۲۳ سال اتفاق میفتد.

واگرشما ۲عددآخرسال تولدخود تان را(میلادی)با سن امسالتان جمع کنید

عدد ۱۱۱بدست میاد.این پیام راحتمابرای۸نفربفرست تا۴روزبعدپول بدست خواهیدآورد

که فنگ شویی انراتوجیه میکند امتحانش کن;-)

.

.

.

۰۹۱۳۷۰۳xx17

وقتی لبخند به دنبال جایی برای نشستن است،

“آرزو دارم” درآن نزدیکی ها باشی…

.

.

.

۰۹۱۶۷۱۰xx08

سلامى به زیبایى نام اهورا به بزرگى نام ایران به گرمى آتش زرتشت

به زرینى برگهاى تاریخ ماد و آریا تقدیم به تو که از نسل کورش بزرگى

“مهدی از پلدختر”

.

.

.

۰۹۱۶۷۱۰xx08

قصه از اونجا شروع شد که…خیلی عصبانی بود.

گفت اگه دوستم داری ثابت کن.

گفتم چه جوری.

تیغ رو برداشت وگفت رگتو بزن.

گفتم مرگ و زندگی دست خداست.

گفت پس دوستم نداری.

تیغو برداشتم و رگمو زدم.

وقتی داشتم تو آغوشش جون میدادم آروم زیر لب گفت.

اگه دوستم داشتی تنهام نمیذاشتی…

“مهدی از پلدختر”

.

.

.

۰۹۳۷۹۱۲xx58

متین ترین کلمه “عشق”

جذاب ترین کلمه “آشنایی”

پاکترین کلمه “وجدان”

تلخترین کلمه “جدایی”

زشترین کلمه “خیانت”

سخت ترین کلمه “تنهایی”

بد ترین کلمه “بی وفایی …

.

.

.

۰۹۳۷۹۱۲xx58

معلممون به خط فاصله میگفت خط تیره.

اون میدونست فاصله ها چه به روز آدمها میارن . . .

.

.

.

۰۹۳۷۹۱۲xx58

سه چیزهرگزبرنمی‌گردد:زمان،کلام، موقعیت.

سه چیز را هرگز نباید ازدست داد:آرامش،امید،صداقت.

سه چیزهرگز قطعی نیستند:شانس، موفقیت،رؤیاهایمان.

سه چیز ارزشمندترین چیزهاست:عشق، اعتمادبه نفس،دوست.

.

.

.

۰۹۳۷۹۱۲xx58

هنوز رو خاکیم یادمان نمیکنند!

وای به روزی که خاکمان کنند!

.

.

.

۰۹۳۹۷۶۷xx59

با آن نگاه نازنینت حس دوباره زندگى‌ رابه من بخشیدى!

کاش درکنارم میبودى همیشه!هرثانیه و هرلحظه دلتنگ نگاهت هستم.

(تقدیم به زندگیم نسرین جون);-)

.

.

.

۰۹۳۹۷۶۷xx59

زیباست درکنارمعشوق بودن وبااوهمقدم شدن،

حس کردن نفسها ولمس کردن نبض دستانش…

و در کنار این آرامش، آرام زیرلب: شکرخدا را گفتن!

جدیدترین اس ام اس های خنده دار و عاشقانه
.

0939767xx59

خاطراتت رابه یادگار گذاشته ام…

رفتنت دیرنیست…

آهسته بمان..

.

.

.

۰۹۳۹۷۶۷xx59

مانند لیلى ومجنون،

یاکه شیرین وفرهاد در پس این عشق آمده ام.!

اما..

ترسم ازنرسیدن به توست!

نه..نه..من به تو میرسم،

ودرتاریخ ثبت خواهم کرد که عاشق به معشوق خواهدرسید!

.

.

.

۰۹۱۶۷۱۰xx08

از سه اهنگ دردنیا خوشم نمی اید :

صدای کودکی ازبی مادری

صدای مجرمی ازبی گناهی

صدای عاشقی ازجدای….

<کورش کبیر>

“مهدی ازپلدختر”

.

.

.

۰۹۱۶۷۱۰xx08

سه پیام ازکورش کبیر:

اگرکلیددری رانداری قفلش نکن،

اگرکسی را دوست نداری خردش نکن

و اگر دستی را گرفتی رهایش نکن

“مهدی از پلدختر”

.

.

.

۰۹۳۶۳۰۱xx06

Tamam mazra’e ra matarsakan khorde’and .

. Bichare kalagh’ha ke zire bare tohmat siah shodand .

.

.

.

0936301xx06

اینقدر دستهایت راباز نکن مترسک ..

کسی تورا در آغوش نخواهد گرفت ..

ایستادگی تنهایی می آورد

.

.

.

۰۹۱۶۷۱۰xx08

پادشاه یونان به کوروش کبیر گفت،

ما برای شرف می جنگیم،شما برای ثروت؟

کوروش فرمود آری هرکس برای نداشته هایش می جنگد…

.

.

.

۰۹۱۷۱۳۹xx43

شایدحاجت من دربندکلامی ازجانب توبه خداباشد،درخلوتت با خدادعایم کن.

.

.

.

۰۹۳۹۹۵۹xx00

اگر وجود خدا باورت بشه،خدا واسه باورت یک نقطه میزاره یاورت میشه . . .

.

.

.

۰۹۳۹۹۵۹xx00

امروز برایت اینگونه دعاکردم!خدایا !

بجزخودت به دیگری واگذارش نکن! تویی پروردگاراو!

پس قرارده بی نیازی درنفسش !یقین دردلش !

اخلاص درکردارش! روشنی دردیده اش! بصیرت درقلبش !

و روزى پر برکت در زندگیش

آمین

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های خنده دار و عاشقانه


.

.

0912848xx21

تو را دوست دارم بدون انکه علتش را بدانم محبتى که علت داشته باشد،

یا احترام است یا ریا…

.

.

.

۰۹۱۵۷۵۳xx08

کاش . . .

کاش رو میشه با سه نقطه بی پایان گذاش

کاش رو میشه با یک جمله به پایان رسوند

پس من کاش رو بی پایان میذارم

دلم گرفته اس

از عشق

از نامردی

از بی کسی

ای کاش . . .

.

.

.

۰۹۱۹۸۱۸xx64

مهربانی را وقتی فهمیدم که کودکی در دفتر نقاشی اش

خورشید را رنگ سیاه میزد که پدر کارگرش زیر آفتاب نسوزد

.

.

.

۰۹۱۹۸۱۸xx64

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج میشد.

به من گفت نرو بنبسته.گوش نکردم رفتم.

وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم پیر شده بودم

.

.

.

۰۹۱۹۸۱۸xx64

همیشه هر ۳۹ روز یکبار یادی از رفیقت بکن که اگه مرده بود به چهلمش برسی

.

.

.

۰۹۱۹۸۱۸xx64

درد مرا انتخاب کرد

من تو را

تو رفتن را

آسوده برو! دلواپس نباش

من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم . . .

.

.

.

۰۹۱۹۸۱۸xx64

حکایت مردی که نزد پزشک رفت و از غم بزرگی که در دل داشت گفت.

دکتر برای درمانش به او گفت به فلان سیرک برو.

آنجا دلقکیست آنقدر میخنداندت تا غمت یادت برود.

مرد لبخند تلخی زد و گفت :

من همان دلقکم

.

.

.

۰۹۱۹۸۱۸xx64

زخمی عمیق بر پهلویم زده اند.

روزگار هم نمک میپاشد.

من پیچ و تاب میخورم و همه گمان میکنند که مستم و میرقصم

.

.

.


جدیدترین اس ام اس های خنده دار و عاشقانه

.

.

.

0919818xx64

من تورادوست دارم

تو دیگری را

دیگری دیگری را

اینچنین است که همه تنهاییم

.

.

.

۰۹۱۷۶۳۶xx07

شیرازی عزیز اگر حس کار کردن به شما دست داد خونسرد باشید

به آرامی دراز بکشید خیلی آهسته پاهایتان را به دیوار تکیه بدهید

پس از نوشیدن چند لیوان شربت یا یکی دو پیاله چای چند ساعت استراحت کنید

تا این احساس کاذب از بین برود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد