سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

اسم ام اس وجک

لطفا اس ام اس های خود را با درج نام خود به این شماره ارسال فرمایید ۰۹۳۹۱۷۳۶۳۴۴از شما متشکرم


رکه زنگ میزنه فلسطین میگه: اونجا فلسطینه؟ میگن: آره، ترکه میگه: پس غلط می‌کنین میگین: فلسطین اشغاله

رکه زنگ میزنه فلسطین میگه: اونجا فلسطینه؟ میگن: آره، ترکه میگه: پس غلط می‌کنین میگین: فلسطین اشغاله!

-ده درصد دلم تنگه، بیست درصد یادتم، سی درصد میخوامت، چهل درصد بیقرارم، پنجاه درصد دل نگرانم، شصت درصد حواسم بهته، هفتاد درصد دیوونتم، هشتاد درصد نوکرتم، نود درصد

دوست دارم، صد درصد سر کاری!

-ترکه سی‌دی سینه‌زنی میخره، میزنه بره آخرش ببینه شام میدن یا نه؟

-ساعت دو بامداد امشب قراره همه عقب‌مونده‌ها برن پیش خدا شفا بگیرن، یادت باشه جا

نمونی

-اگه پرنده پرواز از یادش بره،اگه شیرین فرهاد رو یادش بره،اگه ماهی دریا رو یادش بره،من پول اس ام اس هایی که برای تو دادم رو هیچوقت یادم نمیره!!

-ای کاش گل آفتابگردانی بودم تا با نور وجودت جوانه میزدم و با گرمای عشقت رشد می‌کردم تا تو تخمم را بخوری

- به یه ترکه یه کلت میدن میگن: این خر رو بکش! ترکه میگه: اصلا، من و برادر کشی؟

- امروز روز جهانی پوکی استخوان است! کله‌پوک، روزت مبارک!!

- مردم می‌گن: 1 ساعت یعنی 60 دقیقه و 1 دقیقه یعنی 60 ثانیه!

اما کسی نگفته بود 1 ثانیه بی‌تو یعنی 60 سال!!!

- دیگه بسه تشنگی بدون آب

خوردن فریب و نیرنگ سراب

واسه هرکی دل من تنگ می‌شه‎ ‎تا می‌فهمه دلش از سنگ می‌شه!!!

- پرسید: مرا دوست داری یا زندگی را؟گفتم: زندگی را!

گذاشت و رفت، ولی ندانست که او زندگی من بود

- اگر بهترین دوستم نیستی، لااقل بهترین دشمنم باش

 اگر بهترین غمخوارم نیستی، لااقل بهترین غمم باش هرچی هستی باش، فقط بهترین باش؛

چون همیشه در خاطراتم می‌مونی!!!، پس در بهترین خاطراتم، بهترین باش

- هموطن در باغ شهادت هنوز باز است(هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران!)

- کسی را برای دوستی انتخاب کن که قلب بزرگی داشته باشه، تا مجبور نباشی برای اینکه

در قلبش جا بگیری، خودتو کوچیک کنی!!!

دوستی مثل ایستادن روی سیمان خیس می‌مونه! هرچی بیشتر بمونی، رفتن سخت‌تر می‌شه و

اگه بری جای پاهات بجا می‌مونه!!!

­- لحظات را طی کردیم تا به خوشبختی برسیم، اما وقتی به خوشبختی رسیدیم فهمیدیم که

خوشبختی همان لحظات بود!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد