سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

جوک

غضنفر به زنش :

 من چشم میزارم  تو برو گم شو !

 

 

میگن تو جهنم  نه تنها دمپایی دستشویی همیشه خیسه بلکه شلنگش هم افتاده رو زمین !

 

 

آمریکایی : گلف بازی کنیم؟

فرانسوی : اوکی‌ ، چیا احتیاج داریم؟

آمریکایی : چوب ، توپ ، سوراخ.

فرانسوی : من توپ دارم.

آمریکایی : منم چوب دارم

 غضنفر : خیلی نامردین من بازی نمی کنم !

 

 

مغز انسان پر کارترین جای بدنه اون

همه ۲۴ ساعت روز و همه ۳۶۵ روز سال و کار میکنه کار اون از لحظه تولد آغاز میشه و فقط وقتی متوقف میشه که ما وارد سالن امتحانات می شیم

 

 

پیام بازرگانى غضنفر :

خمیر دندون پونه چشمو نمیسوزونه!

 

 

رفتم واسه ثبت نام رانندگی زَنه میگه واسه آموزش اومدین ؟

 گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ پول میدم که منو سوار ماشینتون کُنین بشینم رو پای راننده قان قان کُنم !

 

 

میخوایم بریم خونه ی جدیدمون مامانم میگه این همه اثاثو باید با کامیون ببریم ؟
میگم پ نه پ !

راست کلیک کن ، کات کنشون ، برو تو خونه جدیده پیست کن

 



زنگ زدم فست فود غذا بیارن طرف میگه بفرستم واستون؟

پــَــــ نــه پــَــــ آپلود کن لینکش رو بده دانلود می کنم !

 

 

میگم میشه پاتو از رو پام برداری؟

میگه درد گرفت؟؟؟

پ ن پ میخوام از جای کفشت رو پام عکس هنری بندازم

 

 

فرقی نمی کنه که به یه “دو پا” زیادی “جَو” بدین
یا به یه “چهار پا” زیادی “جُو” بدین
به هر حال از هر دوشون جفتک می خورین !

 

 

به سلامتی اونایی که چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه
چشمشون مثه فانوس دریایی نمیچرخه !

برچسب ها: جوک، جوک های داغ، جوک خفن، جوک جدید، جدیدترین جوک ها، داغ ترین جوک ها، خفن ترین جوک ها، اس ام اس، اس ام اس سرکاری، اس ام اس سرکاری جدید، پیامک، پیامک طنز، پیامک خنده دار، اس ام اس خنده دار،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد