سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

اس ام اس پـَـ نـَـ پـَـ آبان 92

من یه نفر فقط تو تاکسیم ، پولو دادم به راننده
میگه : یه نفر ؟
پَ نَ پَ ۴تا حساب کن مشتری شیم

.

.

.

نظر یادتون نره

میگم آقا خمیر دندون سفید کننده می خوام ؟

میگه برا دندونات ؟؟؟؟؟
پَ نَ پَ میخوام کاسه دستشویی رو برق بندازم

.

.

.

جلو عابر بانک تو صف وایسادم یارو میگه ببخشید شمام پول میخاین ؟
پَ نَ پَ خونه کامپیوتر نداریم میام اینجا فیس بوکم رو چک کنم

.

.

.

حالا از تاکسی پیدا شدم به راننده نیگا میکنم ، میگه باقی پولتو میخوای ؟
میگم پَ نَ پَ میخوام یه دل سیر نیگات کنم که میری دلتنگت نشم !

.

.

.

بچه داییم به دنیا اومده ، همه خوشحال و اینا ، مامان بزرگم برگشته میگه حالا میخاین براش اسم بذارین ؟
پَ نَ پَ میخایم همین جوری ولش کنیم اسمش بشه نیو فولدر

من یه نفر فقط تو تاکسیم ، پولو دادم به راننده
میگه : یه نفر ؟
پَ نَ پَ ۴تا حساب کن مشتری شیم

.

.

.

میگم آقا خمیر دندون سفید کننده می خوام ؟
میگه برا دندونات ؟؟؟؟؟
پَ نَ پَ میخوام کاسه دستشویی رو برق بندازم

.

.

.

جلو عابر بانک تو صف وایسادم یارو میگه ببخشید شمام پول میخاین ؟
پَ نَ پَ خونه کامپیوتر نداریم میام اینجا فیس بوکم رو چک کنم

.

.

.

حالا از تاکسی پیدا شدم به راننده نیگا میکنم ، میگه باقی پولتو میخوای ؟
میگم پَ نَ پَ میخوام یه دل سیر نیگات کنم که میری دلتنگت نشم !

.

.

.

بچه داییم به دنیا اومده ، همه خوشحال و اینا ، مامان بزرگم برگشته میگه حالا میخاین براش اسم بذارین ؟
پَ نَ پَ میخایم همین جوری ولش کنیم اسمش بشه نیو فولدر

.

.

.

خودم رو بدو بدو به اتوبوس رسوندم راننده میگه میخوای سوار بشی ؟
پَ نَ پَ میخوام براتون سفر خوشی رو آرزو کنم !!!!

.

.

.

رفتم به همسایه مون میگم تخم مرغ داری ؟
می گه می خوای غذا درست کنی ؟
پَ نَ پَ میخوام بخوابم روشون تا جوجه بشن بفهمم مادر بودن چه حسی داره

.

.

.

از ماموریت برگشتم ، همکارم میگه سفر کاری تشریف داشتین ؟
پَ نَ پَ سفر کردم که از یادم بری دیدم نمیشه !

.

.

.

به دوستم میگم ببین تن ماهی تاریخ انقضاش کیه ؟ میگه یعنی تاریخ خراب شدنش ؟
پَ نَ پَ تاریخ عروسی ننه بابای ماهی اس ، میخوام واسشون جشن سالگرد بگیرم

.

.

.

مرغ عشقم مرده و درحالی که پاهاش روبه بالاس افتاده کف قفس
دوستم اومده میگه : اِاِاِاِاِ مرغ عشقت مرد ؟
پَ نَ پَ کمر درد داشت ، دکتر گفته باید طاق باز دراز بکشه کف قفس

.

.

.

تو بهشت زهرا دنبال قبر یکی می گشتیم ، یه آدم خوشحال اومده داره با ما سنگ قبرا رو می خونه ، بعد میگه دنبال قبر کسی می گردین ؟
پَ نَ پَ دستیار عزرائیلم ، اومدم ببینم کسی زودتر از موقع نمرده باشه

.

.

.

ساعت ١١ اومدم خونه ، مامانم میگه الان اومدی ؟؟؟
پَ نَ پَ ۲ساعت پیش اومدم ، الان تکرارش داره پخش میکنه

.

.

.

تو جاده پلیس دیدم ، دستمو کردم بیرون انگشتمو می چرخونم
رفیقم میگه : داری به ماشینای روبرویی علامت میدی ؟
پَ نَ پَ دارم هوا رو با انگشتم هم میزنم خنک بشه

.

.

.

کامپیوترم یه ویروس وحشی گرفته بود ، رفتم کلی پول آنتی ویروس اورجینال دادم
بعد سه ساعت اسکن ، ویروس رو پیدا کرده پیغام داده : آیا مطمئن هستید که می خواهید این ویروس را حذف کنید ؟
پَ نَ پَ میخوام ازش نگهداری کنم بزرگ بشه عصای دستم بشه

.

.

.

سر امتحان برگه تقلبم رو درآوردم دارم مینویسم ، مراقبه دیده میگه تقلبه ؟
میگم پَ نَ پَ طرز تهیه میرزا قاسمیه !!!

.

.

.

رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم ، مربیه میگه : بچه رو میبریدش ؟
میگم : پَ نَ پَ همین جا میخورمش

.

.

.

دارم کباب درست میکنم رو منقل و سیخای کبابو میگردونم ، اومده میگه کباب درست میکنی ؟
پَ نَ پَ دارم فوتبال دستی بازی میکنم

.

.

.

سر کلاس آیین نامه رانندگی پلیسه یه تابلو را از من پرسیده ، میگم عبور دوچرخه ممنوع ! میگه این دوچرخه است ؟
میگم پَ نَ پَ تانکه ! میگه پَ نَ پَ و مرض ! هنوز فرق دوچرخه با موتورگازی را نمیدونی ؟

.

.

.

زنگ زدم ۱۱۵ ، میگه آمبولانس میخواین قربان ؟
پَ نَ پَ یه پلیس ۱۱۰ میخوام ، بقیشو هم آدامس بدین !

.

.

.

صبح دیرم شده به مامانم میگم یه سیب برام بیار ، میگه واسه اینکه الان بخوری ؟
پَ نَ پَ میخوام کله سحری چک کنم ببینم قانون نیوتن هنوز سر جاشه یا نه !!!

.

.

.

به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم !!!
میگه نمره میخوای ؟
پَ نَ پَ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم میخوام

.

.

.

سوار تاکسیم میگم آقا نگه دارید ، میگه پیاده میشی ؟
پَ نَ پَ میخوام باد لاستیکا رو چک کنم !

.

.

.

تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه ، یارو زده به شیشه میگه آقا شما هم میخوای گاز بزنی ‌؟
پَ نَ پَ من میخوام لیس بزنم !

.

.

.

رفتم واسه استخدام ! یارو میگه اومدی واسه استخدام ؟
گفتم پَ نَ پَ اومدم ببینم کی استخدام میشه ازش شیرینی بگیرم !

.

.

.

نصف صورتم ورم کرده رفتم دکتر ، دکتره میگه آبسه کرده ؟
پَ نَ پَ باده اون ور صورتم خوابیده !!!

.

.

.

پیک پیتزایی میاد در میزنه ، یارو میگه پیتزا آووردی ؟
پَ نَ پَ اومدم آشغالاتونو ببرم

.

.

.


دارن گوسفندرو قربونی میکنن … یه آفتابه آوردن که بش آب بدن … اومده میگه میخوان با آفتابه بش آب بدن؟! پـَـــ نــه پـَـــ آفتابه آوردن ببرنش دستشویی استرسش از بین بره …

بابام زنگ زده خونه میگه خونه ای میگم پـَـــ نــه پـَـــ تو کاخ سفید با اوباما دارم چای می خورم

جلوی صاحب کافی نت وایسادم میگم ببخشید چقد شد؟ میگه کارتون تموم شد؟{-40-} می گم پـَـــ نــه پـَـــ میرم خونه استراحت می کنم دوباره میام.

در کارهای منزل چقدر به عیالتان کمک می کنید ؟! الف) در خوردن غذا با او همکاری می کنید ! ب) کانال های تلویزیون را شما با کنترل عوض می کنید ! ج) موقعی که عیالتان مشغول تمیز کردن منزل یا شستن ظروف است ، با زدن صوت و دست او را تشویق می کنید ! پـَـــ نــه پـَـــ گاهی اوقات کارهای شخصی مان را خودمان انجام می دهید

شب میخوام بخوابم داداشم میگه چراغ خاموش کنم میگم پـَـــ نــه پـَـــ چراغ مطالعه رو هم بیار روشکن کن تو چشمام

دارن گوسفندرو قربونی میکنن … یه آفتابه آوردن که بش آب بدن … اومده میگه میخوان با آفتابه بش آب بدن؟! پـَـــ نــه پـَـــ آفتابه آوردن ببرنش دستشویی استرسش از بین بره …

بابام زنگ زده خونه میگه خونه ای میگم پـَـــ نــه پـَـــ تو کاخ سفید با اوباما دارم چای می خورم

جلوی صاحب کافی نت وایسادم میگم ببخشید چقد شد؟ میگه کارتون تموم شد؟{-40-} می گم پـَـــ نــه پـَـــ میرم خونه استراحت می کنم دوباره میام.

در کارهای منزل چقدر به عیالتان کمک می کنید ؟! الف) در خوردن غذا با او همکاری می کنید ! ب) کانال های تلویزیون را شما با کنترل عوض می کنید ! ج) موقعی که عیالتان مشغول تمیز کردن منزل یا شستن ظروف است ، با زدن صوت و دست او را تشویق می کنید ! پـَـــ نــه پـَـــ گاهی اوقات کارهای شخصی مان را خودمان انجام می دهید

شب میخوام بخوابم داداشم میگه چراغ خاموش کنم میگم پـَـــ نــه پـَـــ چراغ مطالعه رو هم بیار روشن کن تو چشمام


دیروز یکی از همکارام خیلی از رئیسمون پیش خودش تعریف می کرد بعد یکی دیگه از همکارام گفت داره پاچه خواری میکنه؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ پاچه تموم شده مغز میخوره


دیشب رفتم پروما خرید.یه پالتو دیدم .به یارو میگم چند؟میگه قیمتش دیگه؟گفتم پ ن پ وزنش..{-11-}{-11-}.جالب اینکه بنده خدا گفت زیاد سنگین نیست استر نداره.....{-40-}{-40-}{-40-} پـَـــ نــه پـَـــ پـَـــ نــه پـَـــ پـَـــ نــه پـَـــ

یکی از مسئولین گفته در زمستان آمار زنان بد حجاب کمتر می شود پـَـــ نــه پـَـــ تو زمستون میخوای همه با بیکینی بیان بیرون


پَ نَ پَ اومدم آشغالاتونو ببرم



برچسب ها: , , پ ن پ جدید, پ ن پ, اس ام اس خنده دار 90, جملات پ ن پ, جوک باحال, جوک بمب خنده, جوک توپ, جوک کرکره خنده, جوکهای 90, جک, جک 90, جک باحال, جک بازار, جک بامزه, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
, ,

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد