سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

سرگرمی-اس ام اس-خریداینترنتی خرید نیچرز بونتی اصل 1394

اس ام اس عاشقانه-مهدی اس ام اس های فلسفی عاشقانه شهریور 95 - فلسفی عشقولانه-ارزان ترین فروشگاه اینترنتی-خرید اینترنتی ساعت مچی-طلا-حریم سلطان ساعت دیزل-فروشگاه اینترنتی لباس-خرید ژل افزایش قد

اس ام اس عاشقانه آبان٩٠

این فاصله ها که بین ما بسیارند / از بودن ما کنار هم بیزارند

یک روز برای دیدنت می آیم / اما اگر این فاصله ها بگذارند


ادامه مطلب


این فاصله ها که بین ما بسیارند / از بودن ما کنار هم بیزارند

یک روز برای دیدنت می آیم / اما اگر این فاصله ها بگذارند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باز باران بارید خیس شد خاطره ها /  مرحبا بر دل ابری هوا

هر کجا هستی باش آسمانت آبی / و تمام دلت از غصه ی دنیا خالی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای دل، دل سودا زده، سامانم کـو؟ / ای کالبد تهی شده جـــــــانم کـو؟

امـــروز که از همیشه مشتاق ترم / ای خانه ی سوت و کور مهمانم کو؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
سه نقطه، آخر شعرم برای چشم تو ست که چشم های دو عالم سوای چشم تو ست
هزار شعر نگفته، هزار معنی درد هزار خاطره در لابه لای چشم تو ست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این‌روزها سخاوتِ باد صبا کم است یعنی خبر ز سویِ تو، این‌روزها کم است
غیر از خدا که‌را بپرستم؟ تورا، تورا حس می‌کنم برای دل‌ام یک خدا کم است!

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیچاره آهویی که صید پنجه ی شیری ست

بیچاره تر شیری که صید چشم آهویی ست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


امواج  نگـــــاهت  اعتیاد  آور بود زیبـــــایی تو فــــراتر از بـــاور بود

در قاب نگاه چشم من لبخندت لبخند ژوکـوند ، بلکه  زیبــاتر بود .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آغاز من  ،پایان تو بود چه تجربه سختی بود
دلکندن از گرمای دستان تو هنوز در دستانم
جا مانده حرارتیست
که یاد آور کلمه سخت خداحافظیست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زمانی کوه بودم حالا دیگر آدم شده ام می رسیم به هم؟؟؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

طوری که دل تو خواست باشم، نشدم / دلخواه دل تنگ خودم هم نشدم

حوا تو به خانه بهشتی برگرد / من هم متاسفم که آدم نشدم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حسی دارم ، اگـــــر بدا نی بد نیست / شعری گفتم تو هم بخوانی بد نیست

الآن  خیلی دلم بـرایت تنگ است / در هــر صورت خبر رســانی بد نیست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شوق دیدار تو را قاصد بی رحم چه داند / آن قدر شوق به دیدار تو دارم که خدا میداند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گر ز جهان بگذرم از تو نخواهم گذشت / سر رود از پیکرم از تو نخواهم گذشت

مردمک چشم من نقش تو بر خود گرفت / ور همه جا بنگرم از تو نخواهم گذشت


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تا قاف ترین قله هستی سیمزغترین همسفرم باش

من مرغ اسیر دریاچه نورم / تا پر بکشم سوی خدا ، بال و پرم باش


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بــا این که لب از کـلام بستید شما / ساکت سر جـایتان نشستید شما

امـــواج  نگــــاهتــان  دلم را  لرزاند / اصلا نکند زلـــــزله هستید شـــما


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این قدر خیـــال هـــــای بیهــوده نبـاف / ماییم و ،دو خط رباعی و، یک دل صاف

در آینه ی دلم  به جز عکس تو نیست / شک داری اگـــــر  بیــا دلم را بشکاف


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از بس که درون سـیـنـ ـه  تنهـا مـــانده / در مـــانده ا م از  دست دل وا مـانده

در داخل سیـ ـنـ ه درد شیرینی هست / آیــــا دل من پیش شمـا جـا مــانده !؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مــــارا  نکشان  به سوی  لبهای  خودت / بر گـــــرد برو  بخواب  در جـــــای  خودت

می خواهی اگر ببوسمت حرفی نیست / امـــــا همه ی  عــواقبش  پــــای خودت


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مراقب شادی توام همچنان که تو پاسبان شادی منی

در آرامش نخواهم بود اگر در آرامش نباشی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کار سختی ستْ دوست نداشتنِ تو باید برای خودم کار دیگری دست و پا کنم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عمقِ چشم هات

قصه ی هزار و یک شبِ یلداست تمام نمی شود هر چه می خوانم


برچسب :اس ام اس عاشقانه آبان 90 اس ام اس فلسفی آبان 90 . اس ام اس آبان ماه 90

دوستت دارم ( غمگین ),جملات عاشقانه غمگین و ناراحتی,اس ام اس عاشقانه غمگینی مهرماه 90,اس ام اس عاشقانه غمگین,اس ام اس عاشقانه غمگین 90,اس ام اس غم 90

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد